Zaczyna się odwieczna walka internetowych marketerów i sprzedawców: jak skrócić swoje linki do portali internetowych, aby one były bardziej estetyczne. Większość osób wie, że istnieją narzędzia do tego celu, ale jak je wykorzystać?
Jest wiele sposobów i dostępnych narzędzi do skracania linków do portali internetowych. Najbardziej powszechnym i polecanym narzędziem jest aplikacja Bitly. Bitly umożliwia skracanie linków za pomocą krótkich URL-i, które można łatwo publikować na stronach internetowych, blogach, w mediach społecznościowych czy na platformach e-commerce. Bitly oferuje również podstawową analitykę, taką jak monitorowanie ilości kliknięć, czyli informacje o tym, ile osób przejrzało twoje treści.
Jeśli szukasz alternatywy dla Bitly, możesz również spróbować narzędzi takich jak TinyURL oraz Owly, które oferują podobne funkcje skracania linków. Jeśli chodzi o zarządzanie linkami, społeczność uważa Rebrandly za optymalne rozwiązanie. Rebrandly pozwala na personalizację linki i ma lepsze opcje analityki niż inne narzędzie do skracania linków.
Na koniec warto wspomnieć o platformach sieci odsyłających (ang. redirect network), takich jak Polr i YOURLS, które należy zainstalować na serwerzeZaletami tych alokacji są niski koszt i brak limitu przekierowań. Niestety to narzędzie jest bardziej skomplikowane w obsłudze niż inne opcje i może być trudniejsze dla początkujących użytkowników oprogramowania.
Jak widzisz, istnieje wiele różnych narzędzi i technik do skracania linków do portali internetowych – od prostego URL-skracenia do narzędzi analitycznych typu Rebrandly. Oddaj głos: Jakim narzedziem Ty skracasz swoje linki?
Krótkie linki stały się jednym z najpopularniejszych narzędzi internetowych, które często ułatwiają życie. Możesz skrócić długi adres URL portalu internetowego i udostępnić go w swoich postach na Twitterze, w e-mailach lub na innych mediach społecznościowych. Ale jakim narzędziem można to zrobić?
Oczywiście istnieje wiele popularnych narzędzi do skracania linków, takich jak Bitly, TinyURL czy ow.ly, które zmniejszają długi adres URL do maksymalnie 20 lub 30 znaków. Dostawcy tego typu usług szybko wykonują prace i dają ci krótki adres URL, który jest łatwy do dzielenia się. Choć ta opcja ma wiele korzyści, takich jak brak powiązań i anonimowe linki, należy pamiętać, że istnieją także inne metody skracania linków.
Na przykład niektóre platformy blogowe oferują funkcję skracania odnośników wewnętrznych. Oznacza to, że możesz użyć tej funkcji podczas tworzenia postów lub podlinkować strony wewnątrz swojego bloga. Może to być bardzo przydatne jeśli chcesz aby inni użytkownicy twojego bloga mogli jednym kliknięciem przejść do wskazanej strony. Oprócz tego istnieją również inne narzędzia jak Google Links Shortener, czyli narzędzie pozwalające tworzyć skrócone linki do witryn internetowych a także inne usługi przeznaczone do tego celu.
Jest wiele sposobów skracania linków. Wszystko zależy od potrzeb i preferencji użytkownika, ale nadal trzeba zwrócić uwagę na bezpieczeństwo podczas skracania linku. Przed skorzystaniem z tych usług warto sprawdzić, czy świadczone usługi mają odpowiednia ochrona i po wypełnieniu odpowiednich informacji gdyby opublikowany link stał się tematem rozesłanym na szerokim forum.
Dziś linki do portali internetowych stały się tak często wykorzystywane, że wielu ludzi pyta: „Jakim narzędziem skracać linki?”. Odpowiedź brzmi: zależy od firmy, z której usług korzystasz!
Istnieje mnóstwo narzędzi, z których możesz skorzystać do skracania linków. Najbardziej popularnym narzędziem jest Bitly, firma udostępniająca usługę skracania adresów URL w oparciu o algorytm o dużej mocy obliczeniowej. Bitly jest łatwe w użyciu dla prawie każdego i dostarcza szeregu informacji dotyczących linku po jego skróceniu.
Ponadto istnieje też TinyURL, który umożliwia tworzenie mniejszych linków z minimalnym wysiłkiem. Oferuje również możliwość personalizacji URL’a poprzez dodanie własnego domeny i słowa kluczowego.
Inną możliwością jest Rebrandly, która oferuje zaawansowane narzędzie do tworzenia i zarządzania linkami oraz automatyzacji przesyłania informacji e-mailowej do użytkowników. Oferta firmy obejmuje również wbudowaną analitykę i opcję „Tracking & UTM”, aby monitorować ruch na stronach internetowych.
Jeśli potrzebujesz narzędzia do skracania linków, to naprawdę nie masz powodu do obaw! Wszystkie powyższe nazwy sieci szybko i bezpiecznie skrócą Twój URL zgodnie z Twoimi potrzebami. Dlatego sprawdź te trzy narzędzia i testuj je na swoich stronach internetowych!