Skracanie linków na media społecznościowe

Narzędzia do skracania linków mogą pomóc menedżerom mediów społecznościowych, ułatwiając im udostępnianie i publikowanie artykułów.

Niektóre z najbardziej udanych skracaczy linków to bitly, Instagram i Goo.

Istnieją różne rodzaje skracaczy linków – skracają one linki do artykułu lub posta na blogu, skracają adres URL, jak bitly, lub tworzą skrócone klikalne adresy URL, takie jak goo.

Skróty linków to sposób na szybkie udostępnianie linków poprzez przycięcie linku i udostępnienie tego skróconego linku. Można to zrobić za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji lub wiadomości bezpośredniej.

Skrócenie linków istnieje od wczesnych lat 90., kiedy niektóre firmy zaczęły z nim eksperymentować. Obecnie istnieje wiele stron internetowych i usług oferujących tę usługę. Jest jednak jedna rzecz, która pozostaje taka sama – w całym Internecie natrafiasz na linki spamowe.

Wiele osób korzysta z tej opcji oprogramowania, ponieważ chcą skrócić swoje adresy URL, ale nie mają połączonego adresu e-mail ani konta w mediach społecznościowych. Inni używają go do skróconych adresów URL w swoich postach na blogach i profilach internetowych, a także zasadniczo tworzą dla siebie alias URL.

Narzędzia do skracania linków przyjmują długi link i zapewniają skróconą wersję, którą łatwiej jest udostępniać. Skracacze linków mogą zapewnić odwiedzającym witrynę szybki dostęp do treści w ich ulubionej platformie społecznościowej.

Najczęstsze rodzaje skracaczy linków do mediów społecznościowych to bitly i tinyurl, w których możesz skrócić link z konta osobistego, takiego jak Facebook, Twitter lub Google+. Mają też aplikacje internetowe, które mogą skracać linki dla użytkowników zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych.

Narzędzie do skracania linków to łatwy w użyciu i skuteczny sposób na skrócenie adresu URL witryny lub artykułu i udostępnienie go w mediach społecznościowych. Pomaga użytkownikom skrócić adresy URL ich własnych linków, co skraca czas poświęcony na znalezienie działającego linku, a także zwiększa czas poświęcony na inne zadania.

Na przykład na Twitterze możesz wysłać tweeta ze skróconym linkiem, wykonując następujące czynności:

Otwórz okno tworzenia tweetów, klikając przycisk „Tweetuj” w lewym górnym rogu przeglądarki, a następnie wybierz „Utwórz nowy tweet”. Napisz tweeta i kliknij „Tweetuj”. Po kliknięciu „Utwórz nowy post” kliknij „Kopiuj link” pod tekstem posta, aby skopiować skrócony adres URL. Wpisz go w pole formularza Twittera lub znajdź odpowiednie miejsce w swoim poście. Kliknij „

Skrócenie linków pozwala czytelnikom na efektywniejsze dzielenie się nimi. Może to być pomocne, jeśli masz dużo treści i nie masz czasu na przeczytanie każdego artykułu.

Skrócenie linków to wciąż nowa koncepcja i jest wiele firm, które oferują tę usługę. Niektóre z najpopularniejszych to Bitly, Goo.gl, TinyURL i is.gd

Jak w przypadku większości postępów technologicznych, nie zawsze łatwo jest wiedzieć, kiedy będą pomocne. Warto jednak wypróbować nowe narzędzia, ponieważ wiele osób uważa, że korzyści przewyższają koszty.

W przeszłości ludzie udostępniali długie linki w mediach społecznościowych, ponieważ wiedzą, że dają ludziom link do artykułu. Jednak w miarę jak media społecznościowe stają się źródłem wiadomości, pojawiła się tendencja do skracania linków.